شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
خبر ویژه یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۴:۴۸:۵۴

به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد
سی و دومین نشست واحدهای برنامه‌ریزی صنعت نفت کشور
ایران دریلینگ: مدیر عامل ملی حفاری در سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت : مدیریت خوب، کارمند خوب و با انگیزه پرورش میدهد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی حفاری ایران، سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران، به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران با حضور مدیران و روئسای برنامه‌ریزی شرکت‌های تابعه صنعت نفت در اهواز برگزار می‌گردد. در آغاز نشست مهندس حیدر بهمنی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، مهمترین دغدغه مدیران سازمان‌ها را حفظ و نگهداشت منابع انسانی عنوان کرد و گفت: امروز مدیران و راهبران بنگاه‌های اقتصادی بر این باورند که تولید با محوریت انسان در جایگاه ویژه‌ای قرار داشته و منابع انسانی بعنوان سرمایه واقعی سازمان‌ها، نقش اصلی در توسعه پایدار و فرآیند تولید دارد.

وی افزود: حفظ، نگهداشت و صیانت از منابع انسانی، ایجاد شرایط لازم برای بهره‌وری از عامل‌های اساسی رشد و تعالی سازمان‌هاست. بهمنی به شرایط کار در صنعت حفاری اشاره و یادآور شد: شرایط ویژه کار در این صنعت وظیفه مدیران و برنامه‌ریزان مسائل کارکنان را دشوارتر می‌کند، چرا که در صنعت حفاری حرف اول وآخر را تصمیم‌گیری صحیح و بموقع منابع انسانی خواهد زد.وی در ادامه گفت : نقش برنامه‌ریزان نیروی انسانی، نقش تقویت محیط کار فراگیر، ایجاد فرصت برابر براساس شایستگی، شناسایی افراد مستعد، شایسته سالاری و برنامه‌ریزی برای آینده سازمان‌هاست. بهمنی رضایت‌مندی کارکنان را در پیشرفت سازمان‌ها بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: ایجاد رضایت پرسنل از محیط‌کاری باعث وفاداری و تعهد نسبت به سازمان گردیده و این موفقیت هر شرکتی را تضمین خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، نگاه تخصصی، بکارگیری نیروی کارآزموده و با تجربه و همگام با دانش روز را مهمترین ضرورت صنعت نفت کشور عنوان کرد و گفت: در سه دهه گذشته صنعت نفت کشور علیرغم محدودیت ایجاد شده با تدبیر مدیران، متخصصان، کارشناسان و کارکنان دلسوز، پویا و پرنشاط پاسخگویی نیازهای کشور بوده است. وی در ادامه گفت : برنامه‌ریزان نیروی انسانی می‌بایست نیازهای افراد سازمان‌ها را شناسایی و زمینه بالابردن انگیزه، ارتقا شغلی و حل مشکلات کارکنان را فراهم نمایند. وی افزود: نیروی انسانی متعهد و متخصص قادر است با تلاش مضاعف بر بسیاری از کاستی و مشکلات فائق آید و با بیشترین اثرگذاری برنامه‌های پیش‌بینی شده را تحقق بخشد.مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران بر توجه به نقش کارآمدی منابع انسانی در دستیابی به افق چشم انداز 1404 تاکید کرد و گفت : باید علاوه بر تامین نیازهای کارکنان، افزایش سطح دانش، مهارت، قابلیت‌های فنی و تخصصی، آموزش، ارتقا فرهنگ سازمانی، اخلاق‌مداری مورد توجه ویژه قرار گیرد.

بهمنی در خاتمه تصریح کرد: هیچ فاکتوری در مدیریت مهمتر از توجه به نیروی انسانی نیست و می‌بایست به نیرویی مسئولیت محول کرد که دارای دانش، تجربه، تحصیلات و ارتباط شغلی باشد تا بتواند برای سازمان خود صادقانه خدمت نماید. شایان ذکر است در ابتدای این نشست مهندس تاکایدی قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت را ارائه نمود و سپس دکتر مولایی سرپرست برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران هدف از سی و دومین نشست مشترک واحدهای برنامه‌ریزی نیروی انسانی شرکت ملی نفت ایران را بررسی چالش‌ها، مشکلات، سیاست کاری، بررسی آیین نامه‌ها، بحث‌های تخصصی و مسائل مربوط به منابع انسانی در حوزه نفت و شرکت‌های تابعه عنوان نمود.


  کد خبر : 422
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :